Visuel identitet
Strategi
Merchandisedesign
Webdesign
Partneraktivering

Kunde:

BK Frem

Services:

BK Frem er en kulturrig og legendarisk klub beliggende i det sydlige København. Vi fik til opgave at lave en komplet visuel identitet, med dertilhørende strategisk udrulning, web- og merchandisedesign samt aktivering af diverse partnere. Skiftende ledelser og en tæt konkursbegæring satte dog en stopper for projektet, som kan ses i sin fulde form her.

Vi byggede en strategisk og visuel identitet op omkring FREM, som det ægte københavn. En ægte version hvor man vægter sammenholdet over sejr, en klassisk HOF over en Hazy, for dem der boede i København før der var noget der hed forældrekøb og for arbejderklassen.

Det kom til udtryk i genkendelige, visuelle elementer fra området, klubhuset og menneskerne omkring det ægte København. I stickers, i merchandise, på sociale medier og gennem partneraktivering.

Vil du høre mere?

CARL CORDES
PARTNER & CEO
CC@SEASONTWO.DK
+45 3116 2748

Forrige
Forrige

Run Amarminoen

Næste
Næste

Foodora